3 feb. 2009

Merzeta.com - Photo Of The Day!



En av bilderna från Tjurpannan blev tydligen väldigt omtyckt, tack för alla snälla kommentarer! Senaste veckorna har varit både omtumlande och spännande och stressiga med näst intill dygnet-runt-arbete, så jag har tyvärr inte hunnit svara alla. På söndag öppnar vi Ellis Corner och fram tills dess är det riktigt bråda dagar. Mitt uppe i allt laddade jag upp en av mina bilder till en tävling på Merzeta.com efter att jag blivit rekommenderad av en medlem på Flickr.com som kommenterade denna bilden i mitt album. Den har just varit "Photo Of The Day" på sajten hela dagen, känner mig hedrad!




Av alla bilder på Merzeta.com har jag just nu hamnat som nummer 7 och det får man väl vara nöjd med? Jag kan rekommendera att besöka sidan och bläddra bland alla fantastiskt vackra och inspirerande bilder! Om ni ändå är inne är jag jättetacksam om ni lägger en röst på min bild!

Förresten har ni sett att min kära hustru har fixat en "favicon" åt mig och henne själv här på blogger? Den visar sig som en liten ikon uppe i adressfältet och i bokmärken. Hon är så snäll och bistår denna splittrade egenföretagare med smått och gott som jag aldrig skulle hinna ägna mig åt självmant. Stort tack älskling!

Ha det riktigt bra så hörs vi snart igen. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails