31 jan. 2010

Grattis I Erbjudande på mina tavlor



Grattis Anna i Skåne (utan blogg) och Erika till vinsten av varsin valfri tavla i måttet 18 x 18 cm. Hör av er till mig så får ni snart en tavla på posten.

Som tack till alla som deltog kör vi en kampanj genom min och frugans blogg fram tills torsdag 4/2 - beställ en valfri tavla canvas eller foto (gäller alla mått) så får du 10 % rabatt. Välj förskottsbetalning eller fakturabetalning så justerar vi rabatten. Ta en kik på elliscorner.com och passa på!

I vår kommer fler motiv så ett tips är att registrera dig för Ellis Corners nyhetsbrev på sidan så missar du dem inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vintriga tackhälsningar från Skåne!
En gråmulen måndagmorgon blev plötsligt färgad i de gladaste av pasteller när jag såg att jag är en av de lyckliga vinnarna!
Fotona är underbara!
Jag har nyss mailat över adress.
TACK snälla du!!!!
Hälsningar från en lycklig skånska!
-Anna

Skogsdoft & havsbris sa...

Grattis till vinnarna! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails