12 juli 2012

Med Panasonic i Budapest

 
I förra veckan så var jag i Budapest tre dagar, inbjuden av Panasonic till deras event "Digital Imaging Seminar 2012" där en rad nya kameraprodukter visades upp för återförsäljare och branschfolk. Det var en helt fantastisk resa där Panasonic verkligen överträffade sig själva med förstklassigt arrangemang och planering. Jag kan tyvärr inte gå in på några som helst detaljer om de produkter som visades upp men den 18 juli kommer det en officiell press release om detta och jag kommer även att skriva om detta på bloggen.
 
Videon ovan filmade jag med min Panasonic GH2 och klippte samman dessa små klipp från flygresan, under själva flygningarna med min nya iPad 3. Jag gjorde egentligen detta som ett test för att se hur smidigt det är att skapa kortfilm med minimal utrustning medans man är på resande fot. Se vad ni tycker!
 
Det togs i alla fall lite bilder under vistelsen i Budapest, vi fick t.ex. vara med om en mycket trevlig "Photo Tour" i Budapest och bilder från detta kan ni se in min bilddagbok som jag skapat med iPhoto på paddan. Bilderna är hastigt redigerade i Snapseed - min nya storfavorit för snabb och avslappnad redigering!
 
Budapests "Chain Bridge" fotad med Zeiss Planar T* 50/1,4 och Lensbaby Tilt Transformer.
 
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails